TUTORIAL#1 : Making An Animated Header / Banner

Assalamualaikum (jwb yer... ^^)

smlm rmai gak la yang meminta ak utk membuat tutorial cmne nk wat Header (atau Banner)...ni adalah tutorial yg 1st sepanjang ak menjadi blogger...hehe...tapi korg perlu bersiap sedia dengan kemahiran menguasai bahasa inggeris...npe lak...psl ak wt tutorial ni dlm english...smpat gak la wt dlm Microsoft Word mse kerja tadi sblm nk pndahkan ke sini...okay...lets gets started ! !

Bagi sesiapa yang berminat sahaja yer...boleh la download dari SINI
yg itu format nyer dlm (.docx)

kne ade GIMP utk wt Header ni....nk download...klik SINI

Malas nk ltak kt sini sbab pnjang dye pnye step
Ape pn...hope korg dpt la wt bnde nie okay....kalo berjaya...let me know ok...juz comment on the box below..


5 comment:

  • This comment has been removed by the author.
    Suhazli says:
    July 5, 2011 at 12:45 AM

    This comment has been removed by the author.

  • Suhazli says:
    July 5, 2011 at 12:57 AM

    hasilnya dia gerak la ek?ok esok try..tq!

  • mr Flux says:
    July 5, 2011 at 8:44 AM

    okay...da jadik gtaw yer...tq

  • rafiq says:
    July 6, 2011 at 12:07 AM

    tapi memang jadi berat kan wat camni?

  • mr Flux says:
    July 6, 2011 at 12:15 AM

    agak berat la...nk loading page lg...tp bg sesiape yg nk kelainan...n lagi satu...wt simple2 jer...xbrat sgt la nt.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Archive

Total Pageviews