Ramadhan Datang Lagi !

Assalamualaikum..

bulan ramadhan tiba lagi...alhamdulillah...dapat jugak merasa nikmat ramadhan pada tahun ini...bukan nye selalu...setahun sekali kn?

td tengok kt TV1 psl nk tw pengumuman puasa oleh Penyimpan Mohor Besar Raja2...bile dpt tw esok puasa...cpat2 ak siapkan diri ke masjid untuk solat terawih...(hehe...excited ni) abes solat isyak kt rumah...naek la motor ke masjid yang xbrape nk jaoh tu (malas nk jln kaki cmtu la...huhu) ...untuk malam ni ak rajin la sikit...wat full 20 rakaat + 3 rakaat solat sunat witir...esok2 nyer wat 8 jela...huhu..td abes terawih pn kol 9.45 mlm...tu pn imam nye da express da tu...kalo tak...lagi lmbat la jwbnye..huhu

malam ni xleh la nak tido lmbat sgt coz nanti nak bgn sahur...da la ak nie pyh sket nk bangun..huhu...hopefully dengan datangnya bulan penuh mulia ini...dapat memberi peluang kepada semua muslim untuk mengerjakan ibadat serta mendekatkan diri kepada-Nya serta merubah kepada yang lebih baik...Insyaallah... ^^

*jangan lupa niat puasa taw...


sekian ^^

4 comment:

  • ^^nu[dd]yra^^ says:
    July 31, 2011 at 11:36 PM

    selamat berpuasa ;)

  • mr Flux says:
    July 31, 2011 at 11:40 PM

    slmt berpuasa

  • linniey says:
    July 31, 2011 at 11:49 PM

    salam ramadhan, anda di tag di sini

    http://azumylini.blogspot.com/2011/07/1st-giveaway-hari-raya-by-wati-coklat.html

  • mr Flux says:
    August 1, 2011 at 12:01 AM

    salam ramadhan...thnx tag me..will join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Archive

Total Pageviews