LYRICS AND SONG OF THE DAY : Saleem - Tinggal Kenangan

Bila dengar je lagu ne...rasa sedih gler....sedih pasal menghayati lirik lagunya...memang best...tu yang aku berminat untuk share kat korang semua

nie sket info pasal lagu nie

Di nyanyikan kembali oleh Saleem. Penyanyi asalnya Geby @ Ega dikatakan membunuh diri kerana kematian teman lelakinya.. Dalam album Saleem, tajuk lagu ni adalah Saleem - Tinggal Kenangan...tajuk asal bertajuk Jauh Kau Pergi

Ni aku rasa macam kes lagu Cinta Tiga Segi gak r...but not sure



Saleem
Tinggal Kenangan


Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan
Inginku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Disini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari panggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih

Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan
Inginku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Disini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari panggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih

Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan


*Suka dengan lagu ini...klik DOWNLOAD

0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Archive

Total Pageviews