Last Day Keje..

Tamat sudah 2 bulan aku bekerja kat kedai fotostat dekat dengan rumah aku...Banyak gak pengalaman yang aku dapat daripada pekerjaa =n tu...pertama, dapat handle mesin fotostat (ye r kan...ari2 ngadap mesin tu je...haha)...pastu ak first time dapat rasa cash register kat kedai tu...huhu (jakun gler) haha...tapi nak buat macam mana lagi kn?? x prnah jumpa la katakan....apapun kerja tu memang banyak bagi aku benda baru untuk dipelajari....cara nak layan pelanggan yang datang....cara percakapan yang baik2 ...aku harap pasni dapat r aku belajar benda bru yang lain...bukan ape...untuk kegunaan aku gak masa depan....ttbe kalo kena keje kat kedai cetak kan...mne la taw kn??

sekian saja....

2 comment:

  • Azie Aril says:
    April 10, 2010 at 10:06 PM

    mse cuti sem ni, akak brcadang nk keje 1 bln...
    nk dptkan pengalaman gak... huhuhu...

  • Unknown says:
    April 10, 2010 at 10:30 PM

    boleh je....xde r asyik tido je kt umah....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Archive

Total Pageviews