6ixth Sense - Yang Sempurnakanku

Lagu nie maybe masih jarang dimainkan kat stesen radio tempatan.....tapi aku rse lagu ini akan menjadi single seterusnya daripada diorang...aku da dengar lagu nie....memang best....jom layan...

Artis : 6ixth Sense
Lagu : Yang Sempurnakanku

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang slalu hadir di dalam mimpiku
Engkau yang slalu harungi hariku
Kau juga tuhan yang sempurnakanku

*
Bila kau jauh aku slalu rindu
Bila kau ada hati kan berbunga

Ku akan slalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Ulang dari *

DOWNLOAD HERE

1 comment:

  • ailya says:
    May 12, 2010 at 9:07 PM

    Thanx.i've been searching 4 dis song..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...